Genel Anestezi – Sedasyon

DentaLive Ağız ve Diş Sağlığı Merkezimizde siz değerli hastalarımızın ağrısız bir tedavi süreci geçirmenisi için genel anestezi hizmeti verilmektedir. Ayrıca merkezimizde Genel Anestezi ile Pedodonti ve Genel Anestezi ile Sünnet hizmetleri de bulunmaktadır.

Genel Anestezi ve Sedasyon Nedir?

Genel anestezi, hastaya damar içi ilaçlar ve bayıltıcı gaz verilerek narkoz halinin sağlandığı anestezi tipidir. Halk arasında narkoz olarak bilinmektedir. Genel anestezi ile hastanın ağrısız bir tedavi geçirmesi sağlanmaktadır.

Sedasyon ise hastaya sadece damar içi ilaçlar verilerek yarı uyur halin sağlandığı anestezidir. Sedasyonun uyuşturucu etkisi yoktur, dolayısıyla cerrahi yapılacak bölgenin uyuşması için hastalara ayrıca lokal anestezi de yapılmaktadır. Sedasyon uygulamasında hastanın bilinci açık olduğu için tedavi sırasında aldığı komutları yerine getirebilmektedir.

Çocuklarda Genel Anestezi ile Tedavi (Pedodonti)

Çeşitli sebepler ile diş tedavisi yapılamayan çocuklarda genel anestezi kolaylık sağlamaktadır. Genel anestezi ile çocukların tüm tedavisi tek seansta gerçekleştirilip hem hastanın hem de yakınlarının yıpranmasının önüne geçilmektedir. Özellikle ufak çocukların tedavi sırasında ani hareketler yapıp yaralanmalarının önüne geçilmektedir.

Pedodontist tarafından yapılan tedavinin hemen akabinde uyandırılan çocuk, tedavi sırasında oluşan ağrılardan, kanamalardan vs haberdar olmamaktadır. Tedaviden sonra belli bir süre gözlem altında tutulan çocuk aynı gün taburcu edilip, normal hayatına dönmektedir.

Anestezi Komplikasyonları

Günümüzde, tıptaki gelişmeler sayesinde anestezinin komplikasyonları en aza inidirilmiştir. Anestezi esnasında kullanılan ilaçlar vücuttan çok hızlı bir şekilde atılmaktadır. Merkezimizde bulunan cihazlar sayesinde hastanın vital bulguları anlık olarak takip edilmektedir.

Genel anestezi öncesinde anestezi doktoruna mutlaka;

• Kullanılan ilaçlar
  • Geçirilen enfeksiyon hastalıkları
  • Geçirilmiş ameliyatlar
  • Önemli dahili hastalıklar
  • Tütün, alkol vb bağımlılıklar
  • Hastanede kalmanızı veya düzenli tedavi görmenizi erektiren sağlık problemleri ile ilgili durumları bildirmek zorundasınız.

Genel Anestezi
Ağız ve Diş Sağlığı Merkezimizde Genel Anestezi ile ağrısız tedavi görebilirsiniz.
Sedasyon
DentaLive olarak hastalarımıza sedasyon ile tedavi yapılmaktadır.
Genel Anestezi ile Pedodonti
DentaLive olarak çocuklarımızın ağrısız bir şekilde tedavi edilmesi için çocuk hastalarımıza genel anestezi uygulanmaktadır.

Ağrısız Diş Tedavisi

Ağrısız bir şekilde diş tedavinizi genel anestezi ve sedasyon ile uzman hekimlerimiz ile yaptırın.<br /> Çocuklarınız ve siz diş tedavisi esnasında yıpranmayın. Çocuklarınıza pedodontist eşliğinde genel anestezili diş tedavisi uygulayalım.