İmplant Tedavisi

İmplant Nedir?

Dental İmplant, çeşitli nedenlerle kaybedilen dişlerin yerine çene kemiğine yerleştirilen yapay titanyum diş kökleridir. İmplantlar geleneksel kaplama ve protezlere göre daha iyi konuşma ve çiğneme fonksiyonu sağlarken, yüzünüzde doğal bir görünümü de beraberinde getirir. İmplant, rahat ve güvenilir bir uygulamadır. Operasyon lokal anestezi ile hiçbir ağrı ve rahatsızlık duyulmadan yapılabilir. Gerekli durumlarda genel anestezi de uygulanabilir.

İmplant tedavisi yıllardır tüm dünyada ve ülkemizde gerçekleştirilen başarı oranı oldukça yüksek ve uzun ömürlü bir tedavidir. İmplantların son kullanma tarihi gibi bir durum söz konusu değildir. İdeal bir ağız bakımı sağlandığında implantlarınızı uzun yıllar güvenle kullanabilirsiniz.

Her cerrahi işlemde olduğu gibi implant uygulamasının da minör riskleri vardır. Ancak detaylı bir klinik / radyolojik değerlendirme ve titiz bir cerrahi uygulama ile bu riskler minimuma indirilmektedir ve güvenle implant tedavisi uygulanmaktadır.

Ağrısız İmplant Tedavisi

Tüm implantlar lokal anestezi altında yerleştirilir, operasyon tamamlandıktan sonra tek başınıza evinize dönebilirsiniz. Bu işlem esnasında ağrı duyulmaz. İşlem sonrasında, ağrı kesici ve buz tatbik edilir. İşlem sonrasında da ağrı duyulmaz, ancak 2-3 gün boyunca hafif şişlik görülebilir. İşlem, yerleştirilen implantın tipine ve sayısına göre 30-90 dakika kadar sürer çoğu zaman bir diş çekiminden daha zor değildir.

DentaLive Sağlık Hizmetleri olarak Straumann Implant kullanmaktayız.

Implant Tedavisi

İmplant Tedavisi

İmplant tedavisi uzman diş hekimleri tarafından yapıldığı takdirde normal dişten hiçbir farklılık hissetmeyecek ve ağrı duymacaksınız.