About Us

Committed to dental excellence

Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus

Duis arcu tortor, suscipit eget, imperdiet nec, imperdiet iaculis, ipsum. Sed aliquam ultrices mauris. Integer ante arcu, accumsan a, consectetuer eget, posuere ut, mauris.

Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet

Why DentalCare

Let us brighten your smile!

Highly trained dental team

Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum.

Extensive line of dental services

Advanced dental treatment facilities and equipment

Guaranteed results and brighter smiles

Our Dental Team

Professional and highly trained

Our Dental Services

Quality and affordable dentistry
Porselen Lamina
Porselen lamina dişlerin ön yüzeylerine yapıştırılan porselen yapraklardır (0,3,- 0,7 mm). Işık geçirgenliği doğal dişi taklit eden laminalar, dişlerin şekil ve renklerini çok kısa sürede düzeltebilen en estetik tedavi şeklidir.
Yaşlı Bireylerde Ağız ve Diş Sağlığı

Protez kullanmayan yaşlı hastalarda yüzde ve dudaklarda çöküntü, ağızda büzülme ve dudak köşelerinden başlayan kırışıklıklar meydana gelir.

Estetik Dolgular

Günümüzde amaç, uygulanan diş tedavilerinin hem görsel hem fonksiyonel olarak tatmin edici olmasıdır. Bu nedenle yapılan dolguların da şekil ve renk olarak doğal diş formunda olması, dolgu sınırlarının belli olmaması, kişinin dolguyu kendi dişinden ayırt edememesi asıl hedeftir.

Estetik dolgu malzemesi kompozittir. Şekil verilebilme özelliğinde olup halojen ışıkla sertleştirilir ve dişe kimyasal olarak bağlanır.

Empress Köprüler
Empress denilen çekirdek alt yapı güçlendirilmiş bir porselen materyaldir ve ön dişlerde metal desteği olmadan ışık yansıtma özellikleri mükemmel kron kaplamaların yapışmasına olanak sağlamalı.Bu sistemde güçlendirilmiş porselen özel makinalarda sıkıştırılır. Özellikle ön bölge köprüler için tercih edilir. Işık geçirgenliği ve estetik görünümü oldukça iyidir. Çok büyük çiğneme kuvvetlerine dayanamazlar. Bu nedenle arka bölge köprüler için tercih edilmezler.
Çene Cerrahisi
Ağız Diş ve Çene Cerrahisi Anabilim Dalında, ağız içerisindeki tüm yumuşak dokuların (dil, yanak, dudak, tükürük bezleri vb.) dişlerin, çenelerin ve çene ekleminin her türlü rahatsızlığının ve hastalığının teşhisi ve cerrahi tedavileri üzerine uzmanlaşmış bir uzmanlık alanıdır.
Kanal Tedavisi
Mine ve dentinden sonra dişin en alt tabakası pulpa olarak isimlendirilir. Bu tabakada dişe canlılığını veren sinirler bulunur. İleri derecede çürük, travma gibi nedenlerle bu tabaka hasar görebilir. Bu tür durumlarda dişi ağızda daha uzun süre tutmak için kanal tedavisi uygulanır.
Zirkonyum
Bu sistemde metal yerine yapı malzemesi olarak zirkonyum kullanılır. Yapılan çalışmalar diş hekimliğinin temel gereksinimleri olan estetik, sağlamlık, doku uyumluluğu ve doğallık konularında bugüne kadar ulaşılan en yüksek performansın elde edildiğini göstermiştir. Zirkonyum akıllı seramiklerle bütün tedaviler doğal dişinizden ayırt edilemeyecek kadar doğal olurlar.
Bonding Uygulamaları
Kırık dişlerin tamirinde, küçük aralıkların kapatılmasında ve diş boylarının uzatılmasında kullanılabilir.Bonding, dişin rengini veya şeklini değiştirmek, büyütmek ya da bir kusurunu tedavi etmek amacıyla dişe yapılan ilavelerdir.
Periodontoloji Diş Eti Hastalıkları
Dişeti iltihabının ilk aşamasına ’’gingivitis’’ denir. Gingivitis düzenli ağız bakımı ve temel diştaşı temizliği ile geri döndürülebilir. Dişetinin basit iltihabı ilerlerse ’’periodontitis’’ denilen ve çene kemiğinin kaybına neden olan diş eti hastalığına neden olabilir.
Porselen Kron – Köprü, Porselen Dolgu (İnley – Onley)

Diş dolguları hem estetik olup, hem de çiğneme basınçlarına dirençli, uzun vadede güvenilir bir tedavi şeklidir.Dişe yapılacak porselen dolgu ile çürümeden önceki doğal biçimi tekrar verilmeye çalışılır. Kullanılan dolgu tipi dişin konumuna ve işlevine bağlıdır.

Genel Anestezi – Sedasyon

DentaLive Ağız ve Diş Sağlığı Merkezimizde siz değerli hastalarımızın ağrısız bir tedavi süreci geçirmenisi için genel anestezi hizmeti verilmektedir. Ayrıca merkezimizde Genel Anestezi ile Pedodonti hizmetleri de bulunmaktadır.

Full Porselen Kronlar

Porselen kronlar seramik yapı kuvvetli bir alt yapı ile destekleme, porselenin tüm yapısını güçlendirme porselen yüzeyini güçlendirme işlemleri ile kuvvetlendirilebilir. Kuronların görüntüsünü pek çok şey etkilese de en önemlisi ışığa verdikleri tepkidir. Doğal dişler ışığı geçirir. Bunun sonucu olarak da dişte derinlik ve canlılık ortaya çıkar. Porselen alt yapısında metal bulunmaması (full porselen) ışık geçirgenliğini arttırır. Böylece estetik olarak doğal dişe yakın sonuçlar elde edilir. Bu nedenle özellikle ön dişlerde Full Porselenlertercih edilir.

İmplant Tedavisi

Dental İmplant, çeşitli nedenlerle kaybedilen dişlerin yerine çene kemiğine yerleştirilen yapay titanyum diş kökleridir. İmplantlar geleneksel kaplama ve protezlere göre daha iyi konuşma ve çiğneme fonksiyonu sağlarken, yüzünüzde doğal bir görünümü de beraberinde getirir. İmplant, rahat ve güvenilir bir uygulamadır.

Estetik Diş Hekimliği

Estetik Diş Hekimliği bir çok branjı diş hekimliğini içinde bulunduran bilim dalıdır. Bazen bir çok doktorun bir arada çalışmasını gerektiren bir bilim dalıdır.Kişinin dişlerinde sarılık var ise diş beyazlatma yapıyor. Kişinin dişlerininde aralık var ise lamina uygulanıyor. Bazı vakalar kombine ediliyor. Diş eksikligi var ise eksik dişlerin yerlerine implant uygulanıyor.

Diş Beyazlatma

Diş beyazlatma, son yıllarda insanların daha çok rağbet ettiği bir tedavi ve estetik yöntemidir. Dişler zaman içerisinde çeşitli nedenlerle renklenirler ve eski parlaklıklarını kaybederler. Beyazlatma teknikleri ile dişlerin doğal rengini daha da beyazlık verilebilmektedir.

Ortodonti

Ortodonti, dişlerdeki çapraşıklığın, çene ve yüz uyumsuzluğunun düzeltilmesini sağlayan bilim dalına verilen isimdir.Ortodontik Tedavi Yöntemleri İle Düzeltilen SorunlarDişlerdeki çapraşıklıklar, Dişler arasındaki boşluklar, Çene, yüz ve dudak uyumsuzlukları, kapanış bozukluklarıdır.

Our Patients

Smiles to be proud of

Latest Dental News

Stay informed on oral and dental care

Get In Touch With Us

We love would love to hear from you

ADDRESS

73 Canal Street, New York, NY

OPENING HOURS

Monday-Friday: 8:00 AM – 5:00 PM
Saturday: 9:00 AM – 4:00 PM
Sunday: Closed

PHONE/FAX

+1 123 456 789

support@dentalcare.com
info@dentalcare.com

LEAVE US A MESSAGE

Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

VISIT OUR OFFICE

Make your dream smile a reality!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes