Dental Turizm

Türkiye bulunduğu konum, sahip olduğu tarihi güzelliklerin yanı sıra maliyetleri düşük olması nedeniyle Avrupalı turistler tarafından tercih edilmektedir. Avrupada yaşayan yerli veya yabancı turistlerin ülkemizi tatil amaçlı ziyaretlerinin yanında, sağlık tedavileri için tercih ettikleri bilinmektedir. Bunun nedeni ise Türkiye’nin hem Avrupa standartlarında teknoloji ve tedavi imkanına sahip olup hem de maliyetin daha düşük olmasıdır. Yapılan araştırmalara göre sağlık turizmi kapsamında Türkiye’ye gelen hastalar ileri teknolojinin yanı sıra hekimlerin deneyimli oluşu ve teşhis tedavi kalitesi hasta memnuniyetinin üst seviyede olduğunu göstermektedir.

TEDAVİYE BAŞLAMADAN ÖNCE YAPILMASI GEREKENLER

İstanbul’a ziyaretiniz sırasında ağız ve diş tedavinizi de yaptırmak istiyorsanız zaman bizim için daha da önemli bir hale gelmektedir. Teşhis ve tedavi planlamasının siz daha kliniğimize gelmeden hazırlanmış olması gerekmektedir. Bunun için;

1. Şikayetlerinizi ve istediğiniz tedaviyi
  2. Genel sağlığınız hakkında bilgilerinizi; sahip olduğunuz hastalıkları, varsa kullanmakta olduğunuz veya uzun süre kullanıp bırakmış olduğunuz ilaçları
  3. En geç 3 ay içerisinde çekilmiş olan panoromik röntgeninizi
  4. Kalacağınız süreyi

kapsayan maili info@dentalive.com.tr adresimize göndermeniz  yeterli olacaktır. Mailiniz hekimlerimiz tarafından incelenip en geç 2 gün içerisinde tarafınıza tedavi planlamanız hakkında geri dönüş sağlanacaktır. Size kalan ise sadece randevu tarihinizi belirlemeniz olacaktır.

Bizim için en önemlisi hastalarımızın özgürce gülümsemesi ve bizi mutlu hatırlamasıdır.